středa 21. září 2011

Dýně, dýně



Tak jsem neodolala a od dnešního dne se řadím mezi majitelky háčkované dýně.

Inspiraci na návod jsem čerpala u Helenky na blogu.

Háčkovala jsem z nějakého prehistorického zbytku oranžové vlny a stopka je z Camilly.

Synkovi se dýně nejvíc líbila ve stadiu míčku. Aspoň měla na chvíli i praktické využití, s dýní už se tak dobře nekutálí :o)



.

7 komentářů:

  1. Ilonko, super dýnička :-)
    Už jsem na ní koukala na blogu u Helenky , ale stejně mám nejraději i obrázkové postupy ;-)
    Napsané to vypadá jednoduše,ale pro mě začátečnici je to málo ;-)
    Dýničku háčkuji podobně jako jablíčko, ale až do konce takže musím ubírat a teď kolik ubrat, aby byla stejnoměrná ? A pak doháčkujeme šťopku , ale jak ? ;-)
    Děkuji moc za kometáře na blogu!
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, háčkovala jsem podobně jako obal na jablíčko - napřed placka, pak jsem háčkovala bez přidávání ok, takže vznila taková "čepička" a to konečné sháčkování jsem dělala ve 3 řadách - v každé řadě jsem sháčkovala 3oka v jedno, vznikl malý otvor pro vyplnění a zbytek jsem sháčkovala od oka, jak to šlo.
    Tu stopku jsem dělala podobně, jen základní "placka" byla jen 2 řady, pak jsem háčkovala kus bez přidávání a ke konci to mírné rozšíření jsem přidávala každé 3.oko a poslední 2 řady co 2.oko, udělá to takovou širší placku.
    Jinak jsem našla ještě návod na MMB - http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=4923, tak třeba poslouží ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, jsi žena činu! Je parádní, mezi ty rostlé zapadla dokonale!
    Moc chválím vaše papírové hraní a pozdrav z Itálie určitě vyzkouším!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ilono, klobouk dolu, moc hezke. Taky po nich pokukuji, ale potrebovala bych podrobny popis. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Milé dámy, děkuju za slova chvály ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko,
    ještě než jsi mi napsala návod musela jsem jí zkusit také , háčkovala jsem jí laicky řečeno tak jak mi to vyšlo ;-)
    Díky moc za podrobný popis pro mě , určitě jí zkusím dle návodu :-)
    Ilona

    OdpovědětVymazat