pátek 20. července 2012

Prostírka MANDALA



Před časem mě zaujala prostírka u Barbary.

Krásné fotky spolu s návodem v angličtině.

Přiznám se, že u některých řad jsem si nebyla tak úplně jistá, takže další položka ve složce Až jednou bude čas si ten návod pořádně prostudovat :o)

Včera jsem náhodou objevila na MMB návod v češtině a můj program na večer byl jasný :o)

Háčkováno Camillou a háčkem č.3.

Všem hezký pátek!






5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, ty tvoje se mi líbí víc než originál ;)... a děkuji za milou návštěvu na mém blogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, krásná večerní práce. Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, taky mám na ně zálusk. V tvém podání jsou moc pěkné. Ahoj :-)

    OdpovědětVymazat