pátek 21. září 2012

Lehce do růžova


Plést jsem se naučila někdy ve 13-ti letech.

Napřed jsem zužitkovávala vlnu od mámy, později jsem si ji začala kupovat sama.

Stalo se to mou vášní!

Proto jsem nyní majitelkou několika velkých krabic (velikosti např. od mikrovlné trouby) vln a přízí různých barev a složení.

Naštěstí se s věkem  dostavil i rozum a já nakupuju už výrazně méně.

Tuto vlnu Exclusive (50% vlna, 40% akryl, 10% viskoza) jsem před několika lety kupovala v Brně.

Došlo na ni až teď, po letech bezrůžového období jsem na ni v záplavě modrého tvoření pro Mikeše dostala chuť :o)

Zatím je hotov přední a zadní díl svetru, snad se brzo přinutím vrhnout se na rukávy.

Jinak bude asi jen vesta :o)






2 komentáře:

  1. Hm, tak to je moc pěkné! Asi se při své nejbližší návštěvě po takové vlně mrknu, moc se mi líbí. Díky za tip! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlna je krasne nezne barevna. Zadne sladke lizatko :o) Prave jsem byla u Jany z Kohoutaku a ona zrovna dopletla taky svetr ... takovy me to prislo bajecny, jak se vsude plete na zahrati.

    OdpovědětVymazat