pátek 5. října 2012

Dokončený rest


Provlékací šála pro Mikeše konečně hotová.

Bohužel merino v mé oblíbené modré už se asi nevyrábí, sáhla jsem proto pro jinou doporučovanou vlnu - comfort.

A upletla šálu z ní.

Pletla jsem na jehlicích č.4,5 na 28 ok.

Délka šály 53 cm od cípu k cípu a šířka 14 cm.

Spotřeba něco přes jedno klubko.

Doufám, že se šála osvědčí a dítko bude v zimě chodit bez holého krku ;)







8 komentářů:

  1. to je pěkná šálka, ty konce se mi moc líbí:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná šála, ta modrá barvička je úžasná.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká, to bude teploučko ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šálka je tedy moc povedená a barva krásná! U nás se bohužel neosvědčily šály na žádný způsob. Tak frčí nákrčníky. Přetáhnem a jdem. Jednoduché a efektní. Žádná velká práce. Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mikeš právě nechce nic přes hlavu, všechno musí být na zapínání ;)

      Vymazat
  5. Ilonko, skvělá šálka, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonka supr tvuj satek ,ja bil mala muje mamka stene mnj pletla .Mas supr idee hezky tebe zdravim Kari

    OdpovědětVymazat
  7. takovou šálku mi kdysi jako malé upletla maminka. moc se mi líbí ten protahovací detail. jinak obdivuji tolik ručních prací a produktivitu práce!

    OdpovědětVymazat