čtvrtek 29. listopadu 2012

* 11 *


I na mě se dostalo se štafetou 11 otázek a odpovědí, a to od Martinky a Alenky.

Pravidla hry:


I.) Odpovědět na 11 zadaných otázek
II.) Napsat 11 věcí o sobě
III.) Vymyslet 11 otázek pro další nominované
IV.) Vypsat a podpořit v této štafetě 11 blogerů, kteří se této hry ještě nezúčastnili


Abych tu příliš nenudila, udělala jsem výtah z otázek tak, aby jich bylo celkem 11 :

1. Oblíbený den?
    Pátek odpoledne ;)
2. Máš ráda sladké?
    No jéje - čokoláda, pralinky, však to znáte
3. Kalhoty nebo sukně?
    Poslední dobou se derou sukně do popředí
4. Jaro,léto,podzim nebo zima?
    Jaro
5. Romantický film nebo komedie?
    Podle nálady
6. Čokoláda bílá nebo tmavá?
    Čokoláda tmavá asi tak 80% kakaa
7. Umíš plavat? Ráda plaveš?
    Plavu ráda a jsem ráda, že je láska k vodě dědičná ;)
8. Jakou knížku jsi v dětství měla nejraději?
    Jedna z oblíbených je Anna ze Zeleného domu
9. Povedlo se Ti někdy zkazit oběd? Pokud ano, co jsi tehdy vařila?
    Samozřejmě, že ne jen jednou, hlavně když vařím s pomocníkem, není to nikdy ono :o)
10. Jakou nejdelší trasu jsi ušla pěšky?
     Asi 30km, netrénovaná, takže na konci výletu jsem měla pocit, že mi upadnou nohy ...
11. Které vánoční cukroví se u vás sní jako první? :-)
     To, kterého upečem nejmíň :o)

A co říct na sebe?
 
1. jsem štír
2. po ránu mám ráda horké kafe (do té doby se mnou není řeč)
3. zbožňuju hlášky svého čtyřletého syna 

4. při cestě vlakem se ráda dívám po krajině (pokud není tma)
5. léto bych nejraději trávila u moře
6. a stavěla hrady z písku

7. nejlepší zmrzlina je vanilková ;)
8. ráda něco manuálně tvořím 
9. a přemýšlím u toho o nesmrtelnosti chrousta
10. mým snem je navštívit Machcu Pichcu
11.věřím, že sny se jednou splní :o)



Vzhledem k tomu, že štafetou byli poctěni snad už všichni, nebudu posílat dál.
V nejlepším je třeba přestat ;)


Hezký den :o)


zdroj : Facebook
 





2 komentáře:

  1. Ilonko, moc hezká zpověď! A tím pudinkem si mi udělala dobrou náladu, kouzelný obal.
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko,
    se štafetou jsi se super vypořádala !
    Pudink krásná nostalgie a úsměv :-)

    OdpovědětVymazat