neděle 6. prosince 2015

Perníčky od Mikuláše




K Mikuláši patří perníčky.

My jsme se k pečení dostali až včera.

Náš Mikuláš s nadšením hňácal těsto, vyvaloval placku a těšil se na vykrajování.


Stejně jako loni napřed sáhl po vykrajovátkách s motivem mašinky a vagonku.


Ale pak jsem inspirovaná iKarkulkou vytáhla razítka a vločky byly naše!!!




Razítka jsou loňský vánoční dárek, jestě jsme je nestihli použít.

Byla jsem zvědavá, jak budou perníčky vypadat po upečení a je to celkem OK.

Vločky jdou vidět pěkně (a já už nemusím zdobit).



Všem hezkou druhou adventní neděli.

                                                                          Ilona

2 komentáře:

  1. Ahoj Ilčo, já mám těsto v lednici...Vaše perníčky - mňam. ;-)Ta razítka vypadají moc pěkně, asi napíši ježíškovi, jestli to ještě stihne... Pohodový předvánoční čas. :-)

    OdpovědětVymazat