středa 31. srpna 2016

Poslední katalog

 

Nejnovější katalog z IKEA.

Dnes jsem ho vytáhla ze schránky, pěkně zabalený a na moje jméno.

Jako každý rok jsem si ho objednala na jejich stránkách.

Nejsme spádová oblast, takže do schránek nám automaticky nechodí.

Jako fanoušek IKEA jsem si ho samozřejmě nemohla nechat ujít.

Byt máme zařízený částečně z tohoto obchodního domu.

Katalogy mám všechny od r.2003.





Už se moc teším, až si uvařím kafe, hodím nohy na stůl a katalog si pořádně prolistuju.

Ještě voní novotou!



Krásný poslední prázdninový den!

                                                                           Ilona



 

2 komentáře:

  1. Hoj, Ilčo! Tak tos mě vážně navnadila, musím si o něj napsat taky. Budem potřebovat pár nových kousků, dík za inspiraci. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Leni! Přiznám se, že radši listuju papírovou podobou, než tou virtuální.
      Tak dobře nakupte ;)

      Vymazat