neděle 18. září 2016

S jako SAROYAN

  

Na jaře nahozeno, v půli září domotáno.

Taky to tak máte, že vás zimní projekty v létě nebaví?

Pletlo se dobře, ale (jako vždy) mě ty konce nebaví.

Mám ráda začátky, to těšení se, jak to bude doopravdy vypadat.

A když už je to jasné, těším se na další projekt :o)



Další šedý šátek do sbírky.

Už mám babiččin (tu) a nově i letní trojcípý (tu).

Asi nějaká úchylka na šedou.

 


Pletla jsem z příze koupené v KIKU (staré zásoby).

Je jemná na dotyk, na šál ideální.

Jako návod jsem použila český překlad od Jany, díky moc!




Krásný zbytek víkendu.

                                                                                      Ilona 





6 komentářů:

  1. Povedený šátek, líbí se mi i barva. Letos jsem v létě odložila pletení svetru - v teple mne to nebaví a pokud je i mohérový materiál, tak se ani nedá. Teď se ochladilo a tak budu dohánět resty. A díky za inspiraci:-) a odkaz na návod. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný, povedl se Ti. To Ti ještě netrval tak dlouho, já ten svůj nahodila v září 2013 a domotala v září 2016 😂 měj se krásně! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Ein tolles Tuch mit einer superschoenen Blätterranke gefällt mir sehr gut
    Liebe Grüße Karin

    OdpovědětVymazat