neděle 20. listopadu 2016

Čepice pro Yvetu


V tom šeu se fakt špatně fotí.

Přes týden chodím z práce za tmy a o víkendu je šero celý den :o)


Pletená čepice pro kolegyni Yvetku.

Donesla mi svou starou čepici a chtěla uplést něco podobného.

Teplého, páč je zimomřivá.

A hlavně tam musel být knoflík!!!

Pleteno z příze Everyday Big.

Padlo celé klubko, zbylo mi asi 10 cm příze.

Pružný lem,  vzor hrášek a uprostřed copan.

Improvizace (jako vždy).

Kolegyně je spokojená.

Čepici nosí!!! 

To vždycky potěší.



Krásnou neděli!

                                         Ilona





7 komentářů:

  1. Ilonka, Tvoja kolegyňa má veľmi šikovnú kolegyňu :D , čiapka je nádherná. Pá, Maja

    OdpovědětVymazat
  2. Černá je neřád, to znám. Čepka se To povedla!

    OdpovědětVymazat
  3. Čepice je parádní, kolegyňka se má. ;-) Ilčo, prosím, jak máš pletený lem? Přijde mi, že jinak než hl.+obr. A jak ujímáš konec čepice? Moc děkuji za odpověď. Pěkný den. D. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lem je pletený samostatně na výšku - 2 řady hl a 2 řady obr, pak sešitý a na samostatnou čepici jsem nabírala očka z boční strany.
      Ubírání dělám většinou stejně, jak popisuju v příspěvku asi o 3 níže http://ilci-taktovidmj.blogspot.cz/2016/11/cepice-pro-vnoucka-navod.html.
      U téhle jsem opět improvizovala, je to Everyday Big, jehlice tuším č.6, takže jen málo oček. Ujímala jsem hlavně v copanu a sem tam v řadě a zbylá oka jsem stáhla smyčkou.

      Vymazat
    2. Moc děkuji. Ten lem musím vyzkoušet, vypadá zajímavě. :-)

      Vymazat