sobota 26. listopadu 2016

Vánoční kaktus


 
Nechci to zakřiknout, ale pokvete!!

Mám ohromnou radost.

Kytku jsem koupila před pár lety.

Kvetla a byla obsypaná poupaty.

Upadly květy.

Upadla poupata.

A kytka se jen zelenala.

Je pravda, že mě se daří pěstovat spíš sukulenty než kvetoucí rostliny.

Nakonec to každá vzdá.



O to větší mám radost, že mi dal kaktus další šanci.

Snad se květů dočkáme ;)



Krásnou sobotu všem.

                                                            Ilona




3 komentáře:

  1. U nás to bolo s vianočným kaktusom podobne. Priniesli sme krásny rozkvitnutý, púčiky odpadli, odpadli aj kvety... Veru neviem, neviem, či mi dá druhú ššancu. Možno áno, o pár rokov, ako u vás? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na konci léta jsem uvažovala, jestli si ho ještě nechat. A on na mě takhle!!! :o)

      Vymazat
    2. Ako ten figovník... Niekedy sa tuším oplatí rastline vyhrážať... ;-)

      Vymazat