sobota 7. ledna 2017

Užíváme zimní radovánky


Vlevo řeka, vpravo rybník plný bruslařů

Mrzne až praští.

Ale sluníčko nás vytáhlo ven a my konečně oprášili boby.

Sněhu moc není, ale na ty boby to stačí.

Chodíme k Bečvě, kde je mírný svah a děti to stačí ubrzdit.

Když ne, chytají je rodiče (aby pak nelovily potomky v řece).







Bylo to fajn odpoledne.

Příjemně jsme promrzli (příště si beru ponožky navíc), zabavili se a trochu protáhli zlenivělá těla.

I to pobíhání po břehu má něco do sebe.


Krásný první lednový víkend a užívejte sněhu ;)

                                                                               Ilona







5 komentářů:

  1. My si dneska sníh užili vlastně jen v autě - vypravili jsme se do Plzně, kde máme příbuzné na odložené vánoční návštěvy. A než jsme to všechno objeli, tak byla tma a čas vyrazit zpátky. A jsem z toho skoro stejně unavená, jako kdybych pobíhala venku. Ale bylo fajn vidět jak švagrovou, tak neteře s rodinami.

    OdpovědětVymazat
  2. Já také pocházím od Bečvy:-))) přímo z Valmezu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět je malý, my jsme kousek dál po proudu, Přerov ;)

      Vymazat
  3. Dnes jsem objevila tento blog...35 let jsem vídala to co vidím na těchto fotkách :-) Takže pro mě troška nostalgie. Teď už jsem daleko, ale na blog zase někdy zavítám mrknout na fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za návštěvu. Budu dávat víc fotek od nás ;)

      Vymazat