středa 8. března 2017

Kvítí


Za oknem to voní jarem a mě chytlo přesazování  pokojovek.

Nové květináče, nové obaly a ráda bych i pár nových kousků.

 
Kvetoucí dostávám od mamky.

Ale kytky odkvetou a další poupata už neobrazí.

Raději tedy zelené se zajímavými listy. 

Na starý kolena jsem zjistila, že existují "zdravé" květiny, které odstraní ze vzduchu škodliviny obsažené třeba v lepidlech, barvách, lacích, různých plastových výrobcích a čistících prostředcích.
Seznam těchto rostlin je pestrý, ale u nás v květinářství výběr dost chabý.
Pokojovky asi nejsou v modě ;)

Nicméně doufám, že nějaké vhodné kousky seženu.


Už se těším na další přesazování!


 


Krásnou středu!

                                                 Ilona




2 komentáře:

  1. Taky se chystám o víkendu přesazovat, ale ještě jsem nebyla schopna obstarat si nové květníky a obaly. Bez toho to asi nepůjde :-D
    Ani u nás v květinářství nemají žádné pokojovky (tedy mají asi tři druhy), včera jsem se tam byla ptát, paní slíbila, že mi dnes objedná, ale neobjednala. Tak budu asi muset holt z internetu, nebo se mrknu u babičky, co bych si od ní uštípla.
    Díky za odkaz na ty zdravé rostliny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem byla malá, všichni měli doma fůru takových těch klasických kytek, ale teď už nikdo nic nepěstuje, nemám si u koho odštípnout a zbývá jen to květinářství :o)
      Aspoň to bude o to dobrodružnější a kytky si budu víc hýčkat ;)

      Vymazat