neděle 23. dubna 2017

Jarní verze...


... babiččina nákrčníku.

Přestalo sněžit, sluníčko na nás aprílově mrká, tak snad už opravdu schovám ten zimní kabát a vytáhnu ta jarní saka a kabátky;)

 Mám je v béžové, modré a červené, takže nákrčník je laděný stejně.

Jsem ráda, že jsem přesně tyhle odstíny měla doma, nemusela dokupovat nová klubka a zásoby se ztenčily.




Zimní verzi nákrčníku už mám doma roky (příspěvek tu) a háčkovala jsem ho podle stejného návodu (tu).

Použila jsem Camillu dvojitě a háček č. 6.

Začínala jsem na 142 ok (dělitelné třemi).

První řada je 3oka (za DS) plus další 2 DS do jednoho očka řetízku, 2 oka vynechat, 3 DS do dalšího oka, atd.

V další řadě měním barvu : 3oka (za DS) plus další 2 DS do mezery mezi shlukem 3 DS minulé řady, další 3 DS opět do mezery mezi shluky 3 DS minulé řady atd.

Pokračujeme do požadované výšky (nebo až dojde materiál).



Vzorek je opravdu jednoduchý, ráda ho využívám hlavně na rychlé projekty ;)

A teď už si jen přát, aby to jaro opravdu přišlo a my jsme si užili příjemné počasí.


Krásný zbytek neděle a modré nebe nad hlavou ;)

                                                         Ilona





Žádné komentáře:

Okomentovat