pondělí 10. dubna 2017

Piškot s hruškama


Mikeš v neděli nutně potřeboval vyfouklá vajíčka na zdobení.

Zásobu jsme vypotřebovali minulou neděli při vynášení smrtky.

Přiznávám, že vajíčka používám nejvíc při pečení, takže se peklo.

Rychlý piškot s hruškovým kompotem.

Pekla jsem ho jako obrácený koláč, tj. do formy napřed hrušky a teprve na ně piškotové těsto.





Piškot mám ráda, je to univerzální moučník.

Snese každé ovoce.

A v létě s krémem, jahodama a želatinou!

Mňam! Už se těším ;)

Začíná super období ;)







Dnes je nádherně, ale má se ochladit.

I tak vám přeju krásný velikonoční týden!

                                                                                Ilona







2 komentáře:

  1. Kdyžo tom přemýšlím, tak s hruškama jsem snad ještě nikdy nepekla. Vypadá to dobře.
    A líbí se mi ta barevná vajíčka - jednoduché a přitom to dobře vypadá.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, mamka zavařila moc kompotů, tak jsem zabila dvě mouchy jednou ranou - ubylo zásob a Mikeš měl vajíčka pro tvorbu. Zdobil je vodovkama :o) Nabízela jsem mu tradiční barvy, přírodní, ale jde si vlastní cestou ;)

      Vymazat