neděle 9. dubna 2017

V sobotu do školy


Ano, i když byla včera sobota, byli jsme v 8 hodin ráno ve škole.

Mikešova škola pořádala Den otevřených dveří a Velikonoční jarmark.

V půl deváté zahájili dopolední program mažoretky a DFS.

Oblékání do krojů bylo rychlé (měli jsme méně času), chaotické, ale děti to zvládly.

Byly úžasné a bezprostřední jako vždy.

Poté jsme si prohlíželi učebny a tvořili ve velikonočních dílnách.

Děti měli v prostorách školy i ukázky svých prací.

Jsou moc šikovní.

A paní učitelky nápadité.





Odpoledne už jsme trávili u prarodičů na zahradě.

Kvetou stromy, kytky v trávě.

Je to nádhera.

Jen mám obavy, že pod rozkvetlou třešní se na prvního máje líbat nebudem :o)

Už teď vypadá jak bílá královna.





 
 

Krásnou jarní neděli a užívejte pěkného počasí.

                                                                Ilona



 

6 komentářů:

  1. Teda já zírám, jaké krásné velikonoční dekorace byli na jarmarku k mání! Děti jsou moc šikovné. Připomíná mi to můj zápis na ZŠ, pamatuji si ho dodnes a vzpomínám na podobnou krásnou dekoraci, kterou jsem tam od jedné slečny dostala. :-)
    Na zahrádce to vypadá úžasně, jaro už je u vás v plném proudu. U nás na severu jsme trochu pozadu, ale určitě to příroda dožene. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mívají to vždy moc hezké, děti jsou šikovné.
      A jaro je opravdu v plném proudu, na můj vkus vše rozkvetlo hrozně rychle :o)

      Vymazat
  2. Ano, příroda za posledních 14 dní hodně poposkočila - před 14 dny jsem na výletě ještě neměla skoro co vyfotit- ted pokud šlo o kytičky, kvetoucí stromy a tak. A dneska u nás už taky kvetou trnky, třešně, zlatý déšť... Dokonce jsem koukala, že do květu jde, i když zatím nesměle, i šeřík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve všední den není prostor a o víkendu se člověk nestačí divit, jak ta příroda "jede". Je to moc rychlé, nestačím si to užít.

      Vymazat
  3. Na školním jarmarku by se mi také líbilo. A ta rozkvetlá třešeň je úchvatná, jaro je prostě báječné.
    Hezké pondělí.

    OdpovědětVymazat