pátek 20. října 2017

CLOSE TO YOU




... je název pleteného šátku od Justýny Lorkowské.

Pletařky určitě znají.
(návod zde na RAVERLY i v češtině)

Plést jsem začala na začátku září v Lednici.

Chtěla jsem využít nasyslené zásoby klubíček a vybrala si MERINO od Vlnapu.

     Doufala jsem, že mi vyjde celý šátek jen z malinové barvy, ale samozřejmě to chtělo více klubíček.

Uvažovala jsem, že si chybějící klubíčka koupím.

Ale u nás v obchodech ještě neměli zimní příze a když bych objednávala přes internet, přihodila bych další klubíčka a rázem by bylo po mém přání ulevit zásobám :o)

Takže je nakonec šátek vícebarevný.

Nepodařilo se mi věrně zachytit barvy, já tomu říkám maliny s čokoládou a borůvkami.



Díky zvolené přízi je šátek vhodný na chladnější období.

Když se tak dívám z okna na mlhavé nevlídné počasí, 
dokončila jsem ho právě včas ;)


Krásný pátek a užijte si prima víkend!

       Ilona


 

6 komentářů:

  1. Ilonko, je opravdu parádní!
    Měj hezké dny a pořádně se zachumlej!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ilčo,je krásný.
    Moc se ti povedl.
    Krásné podzimní dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Bohunko.
      Už si brousím jehlice na další projekt, ale to bude na dýl :D

      Vymazat
  3. Moc hezký šátek, líbí se mi kombinace barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala bych přednost jednobarevnému, ale nakonec musím přiznat, že se mi líbí :o)

      Vymazat