čtvrtek 26. října 2017

Dýně kam se podíváš


Podzim je v plném proudu a my si užíváme dýňové období.

Od srpna zrají na zahrádce dýně hokaido, takže dýňová polévka patří mezi podzimní stálice.

Snažím se ji lehce obměňovat, ať se nám nepřejí.

Nejraději ji mám s rozmarýnem a bylinkovými krutonky.


Rodiče mě zásobují nejen dýněmi na jídlo, ale dostala jsem i tašku plnou dýní okrasných.

Mám je v práci, doma za oknem, na balkoně i před bytem.

Nedávno jsem šla domů a připadlo mi, že dýní u dveří nějak přibylo....

Za pár dní jsem potkala sousedku, která mi prozradila, 
že nám pár těch krasavic přidala, že se jich letos urodilo opravdu hodně.

Děkujeme všem!





Dýně jsou samozřejmě fajn i na dlabání.

Staří Keltové používali jako lucerničky vydlabané řepy, přistěhovalci v Americe objevili dýně a další podzimní dekorace je na světě.

Halloween doma neslavíme, ale vydlabané dýně se mi líbí.

Stačí se projít kolem škol nebo školek a inspirace je hned na světě ;)





Přeji vám krásný večer 
a dětem fajn prázdniny, i když jsou tak krátké ;)

           Ilona



 

Žádné komentáře:

Okomentovat